Partener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română

Microsoft Dynamics AX Retail

Stimularea creșterii și cultivarea relației pe termen lung cu clientul cu o soluție integrată AX retail, care conectează oameni, informații și procese din cadrul organizației – reducând complexitatea proceselor, de la vânzări la aprovizionare.

Microsoft Dynamics AX Retail poate conecta punctul de vânzare (POS) critic și procesele centrale cu planificarea resurselor companiei (ERP) și aplicația financiară într-o soluție completă, care nu necesită modificări ulterioare și care aduce valoare adăugată în fiecare zonă a organizației.

Soluție inteligentă, cu costuri inteligente si TCO redus

Microsoft Dynamics AX Retail are la bază produsele și tehnologia Microsoft, ceea ce permite maximizarea investițiilor IT actuale pentru o rentabilitate rapidă a investiției (ROI). De asemenea, poți inova prin adăugarea de funcționalități într-un ritm mai rapid și mai rentabil, ceea ce îți permite să scalezi operațiunile, să adaugi locații și să modifici procesele pe măsură ce apar noi oportunități de retail.

Beneficii

Un business de succes cu o soluție unică și completă.

Printr-o soluție perfect integrată, se reduce complexitatea și se îmbunătățește eficiența operațională a proceselor de retail datorită standardizării proceselor pe site-uri multiple, furnizând totodată informații relevante asupra performanței business-ului.

Ajută angajații să îmbunătătească satisfacția clienților.

Ajută angajații să lucreze împreună cu clienții și furnizorii, mult mai eficient datorită accesului rapid la roluri specifice fiecăruia, cu informații despre vânzători, directori de magazine, buyeri etc.

Creșterea numărului de magazine și extinderea în noi canale de retail.

Reacție rapidă la schimbarea și extinderea modelului de business prin adăugarea de magazine și centre de distribuție și considerarea oportunităților de retail multichannel. Printr-un lanț de achiziție – vânzare eficient, vei putea să estimezi corect cererea și să îmbunătățești marja.

O forță de vânzare bine informată foarte repede, chiar dacă personalul se schimbă des.

Cerințele de instruire sunt mai mici, cu costuri mai mici, datorită similitudinii cu produsele Microsoft. Oamenii vor lucra mult mai ușor și repede, produsul este ușor de folosit, având o interfață intuitivă.

Funcţionalităţi

Management centralizat al magazinelor

Gestionează dintr-un punct central terminalele POS, inclusiv profilurile vizuale, profilurile funcționale, aspectul interfeței cu utilizatorul și permisiunile acordate angajaților.

Modelul de date unitar și regulile de business dintre magazin și procesele ERP oferă date unitare, precise și în timp real.

Replicarea puternică a datelor asigură actualizări critice la nivelul organizației: stoc configurabil și flexibil, actualizări financiare, încasări, utilizarea cardurilor cadou și emiterea și utilizarea punctelor de fidelitate.

POS flexibil

Optimizarea interfeței pentru utilizator pentru rolurile magazinului, cu funcția „drag and drop” pentru productivitate crescută și servicii clienți.

Componentele POS sunt integrate în Microsoft Dynamics AX Retail.

Continuă să înregistreze tranzacții și să servească clienții chiar și când conectivitatea magazinului cu sediul central nu funcționează, grație POS-urilor flexibile, tolerante la erori.

Capabilitățile puternice ale POS-urilor includ: voucher global, gestionarea retururilor, coduri informative, retururi/stornări/reduceri de preț și recepție/căutare/inventar stoc.

Merchandising puternic

Optimizarea achizițiilor și aprovizionărilor: achiziționează cantități în funcție de mărime, culoare și stil și utilizează procesele de reaprovizionare, inclusiv tranzitarea, pentru a sugera distribuția articolelor între magazine cu actualizări imediate ale jurnalelor de transfer.

Creșterea profitabilității cu flexibilitatea prețurilor inclusiv: discounturi flexibile, discounturi în funcție de grup/articol/client, scenarii mix and match și buy-one-get-one.

Ierarhia flexibilă de articole pe patru niveluri oferă informații valoroase privind raportarea pentru a îmbunătăți planificarea sortimentelor și combinația de produse, inclusiv grupuri de articole speciale, tarifare specifică locației, tarifare specifică clientului și promoții.

Scalabilitate la nivel global

Scalează-ți soluția pe măsură ce afacerea ta crește și adaugă magazine și centre de distribuție pentru a te ajuta să concurezi, la nivel local și internațional. Poţi adăuga cu uşurinţă utilizatori și site-uri cu arhitectură pe trei niveluri şi integrare cu o altă tehnologie Microsoft, precum Microsoft SQL Server® 2014.

Adaptare rapidă la cerințele de business în schimbare cu accesorii POS și aplicații software extensive pentru sedii centrale, care pot fi personalizate pentru a îndeplini nevoile specifice de retail.

Extinde-ți cu ușurință afacerea în diferite zone geografice și locații cu opțiuni flexibile de implementare și asistență încorporată pentru 38 de țări în 40 de limbi.

Stabileşte relații mai profitabile și de durată cu partenerii tăi prin noile oportunități deschise prin Web Services Framework.

Multichannel

TCO redus cu suport standard pentru integrarea critică a plăților, inclusiv debit și credit prin serviciile de plată pentru Microsoft Dynamics AX.

Creează o experiență plăcută clientului prin gestiunea plăților la nivel de canale, chiar și mix-and-match-ul pentru furnizorii de plăți după canal, cumpărături online, returul la magazine fizice și valorifică asistența pentru coșurile de cumpărături.

Crearea și publicarea cataloagelor și gestionarea ofertelor la nivelul mai multor canale.

Conformitate hardware și plăți

Gestionează conformitatea cu standardele privind securitatea datelor PCI și asistența permanentă.

Respectă standardele domeniului de retail, inclusiv OPOS, permiţând flexibilitate maximă în alegerea componentelor hardware și a perifericelor POS.

Protejează-ţi investiția

Crește valoarea Microsoft Dynamics AX pe parcursul duratei de viață a soluţiei cu Business Ready Enhancement Plan, un plan anual cu beneficii care includ upgrade-uri, tarifare predictibilă, suport on-line prin CustomerSource și Knowledge Base și E-learning nelimitat.

Extinde posibilităţile soluției printr-o integrare strânsă cu alte aplicații și tehnologii de business de la Microsoft, inclusiv: Microsoft Office Project Server, Windows® Workflow Foundation și instrumentele de comunicare unificate Microsoft.

Îmbunătățește securitatea, fiabilitatea și scalabilitatea prin integrarea cu SQL Server 2014.

Șos. București Nord nr. 10, Global City Business Park, cladirea O1, et. 8, 077190, Voluntari, Ilfov, România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română
Partener Microsoft Dynamics ERP din România