Partener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română

Business Analytics

Ai reușit să optimizezi procesele și resursele companiei prin soluții software ERP, CRM sau site-uri de comerț online. Și ai foarte, foarte multe informații.

Și binențeles că ai nevoie de raportare, dar trebuie sa obții informații din ERP, din CRM sau de pe site.

Și trebuie să integrezi toate aceste date și să le transformi în informații valoroase, ușor de vizualizat, ușor de înțeles, astfel încât să poți reacționa repede în timp real.

Management și integrare date

Prin integrarea datelor, valoarea datelor se transformă – probabil bunul tău cel mai critic – mai rapid, mai eficient, în mai multe situații și pentru mai multe nevoi decât înainte. Integrarea datelor este procesul de combinare a datelor din mai multe surse diferite într-o singură sursă de date. Pentru a putea face o analiză foarte bună a proceselor de afaceri, trebuie să furnizezi datele corecte în formatul potrivit, la momentul potrivit.

Proiectul de integrare a datelor implică:

Accesarea datelor din toate sursele, indiferent dacă sunt in cloud sau on-premise, ori o combinație a celor două.

Integrarea datelor, astfel încât înregistrările dintr-o sursă de date să se mapeze pe cealaltă. Acest tip de pregătire a datelor este esențial pentru ca analizele să le poată utiliza.

Livrarea datelor integrate exact la momentul în care este nevoie în business, indiferent dacă este în timp real sau la un moment determinat.

Depozit de date – ETL, incluzând transformarea complexă a surselor multiple

ETL (extract, transform and load) este un proces prin care se extrag informații din sistemele surse și se aduc în data warehouse. ETL implică:

Extract – extragerea datelor din mai multe surse de date, precum sisteme ERP sau specifice business-ului, aplicații CRM, baze de date relaționale, servicii web, liste SharePoint.

Transform – transformarea datelor. Acest pas include curățarea datelor și convertirea lor la un model compatibil OLAP. Modelul de date compatibil OLAP constă, în mod tradițional, din tabele de dimensiuni și tabele tranzacționale tip star sau snowflake schema.

Load – încarcarea datelor, astfel încât să poată fi accesate rapid prin unelte de interogare, de ex. rapoarte

Filtrarea și curățarea automată a datelor

Procesul de curățare a datelor implică detectarea și eliminarea erorilor și a incoerențelor din date, în vederea îmbunătățirii calității lor. Sursele conțin adesea date redundante în reprezentări diferite. Consolidarea diferitelor reprezentări de date și eliminarea informațiilor duplicate sunt necesare, pentru a asigura accesul la date corecte și coerente.

Analiza date

Analiza datelor include prelucrarea datelor, fie dintr-o singură sursă, fie din mai multe surse, utilizând instrumente statistice și matematice pentru a genera insight-uri. Puteți utiliza instrumentele de analiză a datelor pentru recunoașterea tendințelor din înregistrările operaționale ale companiei (de ex. – găsirea de corelații între anumite campanii de marketing și creșterea vânzărilor).

Soluții Business Analytics mobile

Soluțiile BI sunt prezente și pe dispozitivele mobile, datorită creșterii continue a pieței, precum și a necesității unei eficiențe sporite a proceselor de afaceri, a îmbunătățirii productivității angajaților (de ex., timpul petrecut în căutarea de informații), luarea unor decizii mai bune și mai rapide, a unor relații mai bune cu clienții și furnizarea de date bi-direcționale în timp real, oricând și oriunde.

Utilizatorii de dispozitive mobile își vor vedea rapoartele și tablourile de bord personalizate, de oriunde și vor accesa mai ușor datele companiei printr-o experiență optimizată pentru touch-screen.

Soluții de Business Intelligence in cloud

Cu ajutorul Azure Analysis Services se pot construi cu ușurință modele robuste și reutilizabile cu datele companiei, in acest fel asigurându-se coerența între raportare și analiză în cadrul companiei.

Cu serviciile Azure și Power BI, se pot realiza analize și rapoarte care oferă insight-uri în timp real. Indiferent dacă prelucrarea datelor este in cloud sau on-premises, mai simplă sau mai complexă, cu o singură sursă sau puternic scalată, în timp real sau nu, Azure și Power BI sunt interconectate si integrate, astfel încât să ducă la îndeplinire eforturile pentru Business Intelligence.

Tablou de bord Business Analytics

Tablourile de bord sumarizează cei mai importanți KPI, monitorizând sănătatea business-ului.

De ce tablou de bord?

-vizualizarea într-un singur ecran a tuturor informațiilor necesare ca să poți lua decizii

monitorizarea celor mai importante informații despre business

toți colegii vor avea acces la aceleasi informații, putându-le vizualiza și folosi

crearea unui tablou de bord personalizat – cu metricii care contează pentru fiecare utilizator

Șos. București Nord nr. 10, Global City Business Park, cladirea O1, et. 8, 077190, Voluntari, Ilfov, România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română
Partener Microsoft Dynamics ERP din România