Partener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din RomâniaPartener Microsoft Dynamics ERP din România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română

Microsoft Dynamics 365 for Sales and Customer Service

Soluție CRM in cloud pentru management de vânzări, marketing și suport clienți

Aplicațiile Dynamics 365 for Sales and Customer Service îți permit să creezi și să întreții ușor informații clare despre clienți de la primul contact, în timpul procesului de vânzare și post vânzare.

Aplicațiile CRM in cloud te vor ajuta să crești cifra de afaceri, datorită proceselor de vânzare cu pași și operații bine stabilite, precum și a indicilor de performanță ce reies din funcționalitățile BI integrate.

Cu Dynamics 365 vei beneficia de:

Integrare nativă cu Office 365

Integrare cu soluțiile Dynamics ERP

Multitudine de aplicații bazate pe CRM ce pot fi găsite aici https://appsource.microsoft.com/en-us/

Ce înseamnă Dynamics 365 for Sales?

Management vânzari: mai multe leaduri și mai multe contracte

Vei accesa online și offline datele clienților tăi, de pe orice fel de terminal; agenții de vânzare vor avea acces la leaduri în timp real, vor identifica mai ușor oportunități de up-sell și cross-sell și vor inchide mai rapid procesul de vînzare.

Managementul leadurilor și oportunităților

Managementul contactelor și companiilor

Managementul ofertelor de vânzare și zonelor de vânzare

Statistici de vânzare și previzionare

Acces imedat la produse, prețuri, oferte

Ce înseamnă Dynamics 365 for Customer Service?

Suport clienți: valoare adaugată pentru clienți

Vei răspunde mai repede la problemele de suport ale clienților, printr-o capacitate crescută a organizației de a anticipa, adresa și livra continuu suport, crescând profitabilitatea pe termen lung a afacerii.

Managementul cazurilor si interacțiunilor

Managementul incidentelor

Managementul produselor și contractelor

Managementul bazelor de cunoștințe

Planificarea operațiilor de service

Fluxuri de operații pe echipe și grupuri

Statistici și raportare activități de service

Șos. București Nord nr. 10, Global City Business Park, cladirea O1, et. 8, 077190, Voluntari, Ilfov, România
  • Despre noi
    • De ce Axsys?
    • Referinte
    • Ştiri
  • Servicii
    • Business Analytics
    • Implementare Microsoft Dynamics
    • Metodologie
    • Servicii Ecommerce
    • Suport
  • Soluții
    • Retail
    • Distribuţie
  • Produse
    • Dynamics 365 for Finance and Operations
    • Dynamics CRM
    • Microsoft Dynamics NAV
    • Power BI
  • Contact
  • English
  • Română
Partener Microsoft Dynamics ERP din România